tisdag 25 december 2012

Julen!... är över...nästan...

Ja,så snabbt julen har gått. Det var ju just man öva till julfesten o hade lucia o längta ihjäl sig tills den 24.de,o nu är det över...

Den här julen har nog varit den bästa hittils,för min morbror och hans fästmö var med oss,o så fick jag MYCKET paket. Mina 3 bästa paket var nog 1D:s album Take Me Home, boken Dare To Dream-life as One Direction,var varje medlem berättar sin egen saga,och min GITARR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Jag ska börja ta lektioner nästa år :)

Vi har troligen ätit tillräckligt med sött för en halvt evighet,för vi har proppat i oss kex o pepparkakor o cupcakes o marmelad o choko.
På tal om cupcakes fick jag en bok som heter Macarons Cupcakes Cakepops,som huvudsakligen består av recept till olika macarons,cupcakes,cakepops o faktiskt några kex.

Idag har vi spelat spel,sett på tv,o ska snart fara till min mommo.
Vi skulle spela Bean Boozled,ett spel jag spelade med mina kompisar på mitt kalas,som jag också fick,men det gick inte så bra. Det går ut på att man ska snurra en pil som visar vilken färgs böna man ska äta,men haken är att det finns två smaker som har samma färg,som t.ex. jordgubbssylt - tusenfoting etc.

Det var i stort sätt min jul!
Kram,Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar